zaterdag 17 januari 2015

Special edition boxes

Leuk, maar zijn ze echt een must have?

Special edition boxes,welke boekenliefhebben valt daar niet als een blok voor? Helaas komen ze vaak pas uit als je de "normale" boeken al gekocht hebt en het dus eigenlijk onnodig is om ze nogmaals in huis te nemen. Ook zijn er niet heel veel van, voor zover ik weet. Toch wil ik even twee mooie varianten laten zien.


De editie van The Hunger Games vind ik zelf bijvoorbeeld helemaal geweldig. De covers zijn redelijk "simpel" te noemen met een (naar het lijkt) een verdikte mockingjay, maar de kleurdetails op de rand van de pagina's van het boek zijn echt ge-wel-dig naar mijn idee. Ik houd hier van. En raad eens, ik heb deze serie nog niet in mijn bezit. *schaam schaam* Dus misschien dat ik deze ga aanschaffen? Daar ga ik eens even over nadenken.

De tweede speciale editie vind ik ook helemaal geweldig, namelijk: De witte editie van de Twilight-saga. Ik heb alle boeken al in de originele vorm (zwart, rood), al is het niet mijn favoriete serie (excuus Twihards), maar als het zou kunnen zou ik deze meteen omruilen. De cover heeft niet eens meer een titel, er van uit gaand dat iedereen deze al wel weet, en ik moet zeggen dat ik het prachtig vind werken. Ik houd van deze eenvoud.

Special Edition. The Hunger Games
Special Editon, Twilight-saga
Voor mij zijn het geen must haves, maar wel wanna haves.

Hoe denk jij over speciale edities? Zou je ze aanschaffen?


Liefs,
Caithlin


1 opmerking: