donderdag 15 januari 2015

Nieuw op de plank: The Calling (Endgame) van James Frey!

Ja hoor, hij is in mijn bezit: The Calling (Endgame #1) van James Frey! Jullie hebben geen idee hoe nieuwsgierig ik ben...

Zaterdag heb ik dan eindelijk de Nederlandse versie van The Calling gekocht (De Opdracht). Ik zat nog heel even te twijfelen tussen Engels en Nederlands, maar het Nederlandse boek dat er stond was gewoon een stuk mooier.. (I never judge a book by its cover, *kuch*)

Wat zegt de achterflap?
"12 Spelers. Jong van lichaam, maar oud van oorsprong.
De hele mensheid stamt af van hun bloedlijnen. 
 Ze zijn geschapen en verkozen duizenden jaren geleden. 
Sindsdien bereiden ze zich voor, dag in dag uit.
Ze zijn niet bovennatuurlijk. 
Niemand kan vliegen, lood in goud veranderen, of zichzelf genezen.
Als de dood komt, dan komt-ie. Voor hen, voor ons allemaal.
Ze zijn de erfgenamen van de aarde, en zij zullen het Grote Raadsel van de Redding moeten oplossen. Een van hen moet dat doen, of we zijn allemaal verloren." 


 Alleen dit klinkt al goed, niet waar? Echter is de interactiviteit die het boek met zich meebrengt vooral het gene dat mij overtuigd heeft om het boek aan te schaffen. Toen ik er voor het eerst over hoorde wilde ik hem al, maar ik heb het eigenlijk constant uitgesteld. (Andere boeken kregen voorrang.) Echter, nu ik begin februari ga beginnen met afstuderen op het onderwerp Interactieve Verhalen vond ik toch wel dat dit boek even "bestudeerd" moest worden. *dikke knipoog*

Ik ben ontzettend benieuwd naar de puzzel en naar hoe dit verwerkt is in het boek. Natuurlijk ga ik proberen hem op te lossen, al ben ik bang dat het allemaal niet zo makkelijk is als het misschien lijkt... 

Heb jij The Calling (De Opdracht) van James Frey al gelezen? Of ben je het misschien van plan? Vertel het me! Ik ben erg nieuwsgierig ;).

Liefs,
Caithlin




2 opmerkingen: