woensdag 4 februari 2015

Tien gebouwen gemaakt met boeken. Woah!


Vandaag kwam ik op Pinterest een blog bericht tegen dat ik écht even moest delen. (Klik snel verder! Maar natuurlijk niet voordat je dit bericht hebt gelezen, hehe.) Het bericht is al van 2012, maar dat maakt me niet uit.

Zie hier, de tien mooiste gebouwen gemaakt met BOEKEN. *ademhaling versnelt*

Met mijn stapel boeken ga ik het nooit redden om zo'n gebouw in elkaar te knutselen, maar wat lijkt het me enorm vet om één van deze kunstwerken - of allemaal natuurlijk - eens in het echt te zien..

Zie jij het al voor je om bijvoorbeeld zo'n iglo in je huis te hebben staan?

In de post staat ook een super schattig speelhuisje voor kinderen. Aawh! Te lief.

Liefs,
Caithlin

3 opmerkingen:

  1. In Leiden was vorig jaar een boekenzolder waar je gratis boeken kon ophalen en daar zat ook een boekeniglo bij de jeugdafdeling. Zat er net een leuk boek precies er tussenin... Dus die moest ik er heeeeeel voorzichtig uithalen :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, de zweetdruppels hebben vast op je voorhoofd gestaan. ;P

      Verwijderen
  2. Ik zou het niet zo snel met mijn eigen boeken doen, want je zult zien dat ik juist de boeken wil lezen die erin gebouwd zitten. Voor een bibliotheek ofzo vind ik het echt zo'n leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen